Abyste vždy nakoupili výhodně…

Jsme Váš Pomocník ve světě online nákupů. Naším cílem je zjednodušit čtenářům výběr a nákup zboží na internetu, protože i pro zkušeného jedince je někdy orientace na trhu složitá.

V obrovském množství nabídek se můžete snadno napálit. Naše testy, srovnání a recenze vám pomohou tomu předejít. Našim čtenářům pomáháme už od roku 2016.

Naše redakce

Věříme, že přínosný a užitečný článek může vytvořit pouze odborník, který problematice rozumí a dané téma dobře zná. Z toho důvodu se v rámci týmu specializujeme na různé rubriky a typy článků – nechceme, aby každý rozuměl všemu, ale aby se neustále zlepšoval a rozšiřoval si obzory v rámci svého zaměření.

Tomáš

Správce

Tomáš je absolventem oboru mechanik elektrotechnik IT na střední škole v Sokolnicích. Pro naši redakci pracuje již třetím rokem. Začínal jako řadový redaktor, postupem času se však stal spíše správcem starajícím se komplexně o hladký chod redakce. Ve volném čase hraje hry na PC, čte nebo sleduje filmy a seriály. Cizí mu není ani vlastní literární tvorba nebo výlety po České republice.

Samardžija

Anja

Redaktorka

Anja je studentkou prvního ročníku oboru Mediální studia na Metropolitní univerzitě Praha. Od dětství se věnuje kreativnímu psaní a čtení. Zajímá se o editování videí, tvorbu webových stránek a ráda se učí cizí jazyky. Ve volném čase píše poezii, čte nebo sleduje filmy.

Vachkova

Eliška

Redaktorka

Eliška je absolventkou pedagogické školy, oboru předškolní a mimoškolní pedagogika. Už na škole si přivydělávala psaním článků, které ji začaly bavit natolik, že se jim věnovala naplno a v tomto směru se nadále rozvíjela. Po vykonání stáže copywritingu psala pro několik webů, a se vypsala až k nám do redakce. Mezi její zájmy patří hudba, cvičení, zdravý životní styl a tvorba na sociálních sítích.

Drastilova

Lucie

Redaktorka

Lucie pracuje jako marketingová specialistka na volné noze se zaměřením na online reklamu a prodejní texty. Věnuje se také tvorbě recenzí, článků či kreativy pro sociální sítě. Její oblíbená témata jsou zdraví a krása, osobní rozvoj, marketing anebo vzdělávání. Když nevydělává peníze, ráda chodí s rodinou do přírody, cestuje do zahraničí a nakupování i čtení knih. Nejraději sc-ifi a beletrii.

Manasova

Nikola

Redaktorka

Nikola momentálně dokončuje studium na Filozofické fakultě v Olomouci, kde studuje češtinu se zaměřením na editorství. Tento obor si vybrala, jelikož má od malička kladný vztah ke knihám a českému jazyku, což je také jeden z důvodů, proč se nedávno začala věnovat psaní. Před prací copywritera pracovala jako korektorka. Svůj volný čas ráda tráví s přáteli nebo sportuje. Několik let hraje volejbal, který je jejím největším koníčkem.

Nováková

Dominika

Redaktorka

Dominika je studentkou na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, v současnosti dokončuje magisterské studium českého jazyka a literatury. Již několik let se zabývá korekturami a za tu dobu měla příležitost pracovat pro několik deníků. Láska k jazyku ji nakonec přivedla i k samotnému psaní. Ve volném čase se toulá s batohem po Česku, věnuje se různým sportům, a ráda taky čte a fotí.

Fotografie Janálové_2

Andrea

Redaktorka

Andrea je absolventkou obchodní školy se zaměřením na ekonomiku a vnitřní obchod. Jejím hlavním zaměstnavatelem je její roční syn, ve volném čase se kromě psaní věnuje samostudiem psychologie, zejména pak psychoterapie. Jako freelancer se věnuje i tvorbě webových stránek včetně jejich designu.

Dvorackova

Kristýna

Redaktorka

Kristýna vystudovala Obchodní akademii. Má za sebou dvě transplantace plic, které musela podstoupit kvůli vrozenému onemocnění: Cystická Fibróza. Přesto se nevzdává a plní si postupně sny. Ve volném čase na sebe líčí umělecký make-up, maluje dětem na obličej, čte, anebo se zabývá psaním článků. Je ambiciózní, přátelská a má smysl pro humor. Ráda také radí lidem, jak se po psychické stránce vypořádat co nejlépe se zjištěným vážným onemocněním.  

Formánková

Martina

Správkyně

Martina je absolventka Fakulty sociálně-ekonomických vztahů, absolvovala i různé rozvojové programy zaměřené na zdokonalení obchodních schopností, komunikace v obchodním styku či obchodního vyjednávání. Má dlouhodobé praktické zkušenosti v obchodní oblasti. Aktuálně je hlavní prioritou péče o 3 děti a samovzdělávání v oblasti online marketingu. Ve volném čase dělá jógu, fitness, čte knihy a miluje procházky v přírodě.

Jakým způsobem pro vás testy tvoříme?

Nad každým článkem trávíme desítky hodin. Celé zpracování testu je totiž poměrně dlouhý proces, začínající zadáním pro redaktora, který má s tématem největší zkušenosti, a končící finálním vydáním článku a jeho uveřejněním na webu.

Podle čeho zboží hodnotíme?

Někdy zboží hodnotíme podle osobních zkušeností, jindy spoléháme na recenze renomovaných zahraničních serverů, technické specifikace, odborné články či názory reálných uživatelů. V případě doplňků stravy a potravin hledáme také odborné studie, které popisují účinky na lidský organismus – ten je v tomto případě klíčový. Kromě toho bereme při sestavování žebříčků v úvahu také dostupnost zboží v ČR nebo celkové vystupování značky. Celý proces je objektivní, nezávislý a není možné do něj zasáhnout zvenčí.

Hvězdičkové hodnocení

Velmi dobrý
Dobrý
Průměrný
Podprůměrný
Šmejd

Pracovní postup při tvorbě článků:

1. Studium a sběr informací

Součástí našich článků jsou vždy pouze ověřené informace, které jsou pro pochopení tématu nezbytné. Redaktor je musí před zpracováním testu bezpodmínečně znát. Teprve poté, co si informace shromáždí, seznámí se s nimi a v případě potřeby věc zkonzultuje s externími odborníky, může začít psát.

2. Výběr produktů

Jakmile má redaktor o věci přehled, může přejít k volbě produktů. Cílem je zahrnout kvalitní, vyspělé a dostupné zboží, proto na úvod širokou nabídku zredukujeme. Po vyřazení zastaralých, předražených nebo vyloženě špatných výrobků zůstává seznam, který je pro práci relevantní.

3. Testování a srovnávání

Vybíráme vhodná kritéria a dáváme dohromady celkové skóre, zároveň v této fázi vytváříme základ jednotlivých kategorií. Náš výběr z předchozího bodu se dále zužuje. Modely, které evidentně zaostávají, vyřazujeme. Vždy vybíráme parametry, které danou kategorii zboží nejlépe vystihují.

4. Tvorba finálních žebříčků

Podle skóre z předchozího bodu, dostupných uživatelských i odborných recenzí (TechRadar, ADAC, dTest apod.) a poměru cena/kvalita vytváříme finální pořadí. Produkty, které mají nejvyšší známku, zařazujeme jako vítězné a věnujeme se jim podrobněji.

5. Psaní článku

Všechny informace, které testováním a srovnáním získáme, pro vás následně zpracováváme ve formě finálního článku. Ten kromě žebříčků a recenzí TOP produktů zahrnuje i další rady a tipy týkající se výběru zboží či jeho použití.

6. Pravidelná aktualizace

Zpracováním článku pro nás práce nekončí. Trh se neustále mění a vyvíjí, proto testy pravidelně aktualizujeme. Opakujeme proces výběru, hodnocení a sestavení žebříčků, v případě potřeby zasahujeme i do textu. Díky tomu články odpovídají současné situaci.

Jak se financujeme?

Aby byly naše články dostupné zdarma, spolupracujeme s portálem Heuréka.cz a dalšími českými e-shopy. Pokud se prostřednictvím tlačítek prokliknete z našich testů na Heuréku nebo do daného obchodu, my na základě toho dostaneme malou provizi za vaši návštěvu nebo za váš nákup. Její výše není vázaná na konkrétní produkt, pořadí v našich testech to nikterak neovlivňuje. Stejně tak nákup přes naše odkazy nijak nezvýší cenu produktu, jen se tak zajistí chod našeho portálu. Díky tomu můžeme vytvářet kvalitní obsah a zároveň být nezávislí. Protože si takto vyděláme na další investice, obejdeme se bez toho, abychom si za umístění v žebříčcích nebo příznivé recenze nechávali platit.

Odpovědi na nejčastější otázky:

Jsou srovnání podplacená?

„Ne. Dobrou pozici v tabulce ani příznivou recenzi na váš produkt/špatnou recenzi na cizí produkt si nelze zaplatit. Srovnání a recenze jsou objektivní, nezávislé a mimo náš tým do nich nemůže nikdo zasáhnout.“

Kdo články zpracovává?

„Články zpracovává náš redakční tým, který vidíte nahoře. Obvykle se jedná o příslušné redaktory, šéfredaktora, případně externího experta pro konzultaci či překladatele. Nikdo jiný se práce neúčastní.“

Podle čeho vybíráte produkty?

„Produkty vybírá příslušný redaktor poté, co si téma nastuduje. Jeho výběr podléhá další kontrole. Systém hodnocení jsme naznačili výše, rozhodující jsou vlastnosti, parametry, dostupnost či dobré ohlasy.“

Nezdá se mi pořadí ve vašem testu. Jste si jistí?

„Jistí si jsme, ale přesto vám nechceme brát váš názor. Pořadí je stanoveno podle skóre, do kterého započítáváme technické parametry, funkce, dostupnost, cenu/výkon a další faktory. Ale zároveň připouštíme, že pro vaše osobní využití nebo podle vašich měřítek se může pořadí produktů mírně lišit či v něm může některý váš oblíbený produkt chybět.“

Jak produkty hodnotíte?

„Konkrétní pracovní postup toho, jak produkty hodnotíme, najdete výše na této stránce.“

Nemohu na webu najít test pro dané zboží. Objeví se?

„Pokud se vám nedaří příslušný test najít, je pravděpodobné, že jsme ho zatím nezpracovali. Nejspíše k tomu dojde v budoucnu. Stále tvoříme nové testy a jistě se dočkáte.“

Jak často články aktualizujete?

„Články aktualizujeme pravidelně v maximálně tříměsíčních intervalech. V kategoriích zboží, které to vyžadují (zejména elektronika) i častěji. Děláme maximum pro to, aby výběr odpovídal aktuální situaci na trhu.“

Mám připomínku/podnět/radu – kam ji poslat?

„Pokud máte nějakou připomínku či podnět k naší práci, nebo nás jen chcete pochválit, napište nám na e-mail redakce@vas-pomocnik.cz, případně nás kontaktujte skrze sociální sítě.“

Je možné s vámi navázat spolupráci?

„Ano, je to možné, v takovém případě nás kontaktujte na e-mailu redakce@vas-pomocnik.cz.“

Je možné přidat se do vašeho týmu?

„Tým neustále rozšiřujeme, takže je to možné. V takovém případě prosím piště na e-mail redakce@vas-pomocnik.cz nebo pokornydejv@seznam.cz. Dopředu upozorňujeme, že požadujeme zkušenosti, preciznost při práci s textem a znalost formátování v textových editorech. Před přijetím si vás otestujeme. Naše kritéria jsou přísná, abychom udrželi nastavenou kvalitu našich textů. Nebereme každého, uchazeč pro nás musí být přínosný a musí své práci rozumět.“