Nejlepší antiradary 2023

  • Ušetřete si peníze i nervy při výběru nejvhodnějšího antiradaru.
  • Zvolte si na základě systému detekce, přesnosti, diskrétnosti a poměru cena/kvalita.
  • Zjistěte, kde se dá koupit nejlevněji.

Vítězové testu:

Do 10 000 korunOd 10 000 do 30 000 korunOd 30 000 korun
Whistler Pro-93GXi Genevo MAX Protector 960M AL4
badge-price
badge-performance
badge-quality
94%
94%
96%
Zjistit cenu

Naše recenze

Zjistit cenu

Naše recenze

Zjistit cenu

Naše recenze

  • Příznivá cena
  • Propracovaný systém detekce
  • GPS modul
  • Detekce téměř všech radarů
  • GPS databáze
  • Ovládání pohybem rukou
  • Diskrétnost
  • Komplexní systém
  • Spolehlivá detekce
  • Horší dostupnost výrobku
  • Žádné
  • Vysoká cena

Úvod

Jistě znáte ten pocit, kdy trochu moc přišlápnete plyn a před vámi se najednou vynoří radar či rovnou měřící policejní hlídka. Toto nepříjemné překvapení vás může v závislosti na závažnosti a míře překročení rychlosti přijít poměrně draho. Obav z nečekaného měření se však lze poměrně jednoduše zbavit koupí antiradaru. Ten vás na daný radar upozorní nebo jeho činnost zcela vyruší. Vy tak o radaru víte výrazněji dřív než on o vás. A podle toho, jestli máte antiradar či antilaser, upravíte s předstihem rychlost jízdy na požadovaný limit nebo si dále nerušeně užíváte vysokou rychlost s blaženým vědomím toho, že vás za ni nikdo nebude pokutovat. Zní to velice dobře, ale není to až tak jednoduché. A vskutku, Musíme vám totiž sdělit, že použití antilaserů je na území ČR nelegální (koupit je můžete, použití je ale čistě na vaši zodpovědnost, případně si je můžete nechat do zahraničí). Pasivní antiradary, které pouze detekují měření či zobrazují lokace radarů ovšem trestné nejsou. Pokud vás tedy antiradary zaujaly, pak je tento test nejlepších antiradarů 2020 určen právě vám.

zpět do menu ↑

Základní rozdělení antiradarů

Antiradary jsme rozdělili do tří kategorií podle ceny. Nejlevnější zařízení většinou seženete za cenu lehce pod 10 000 korun.

Jde téměř vždy o základní pasivní antiradary, jejichž úspěšnost detekce nemusí být příliš vysoká. I tyto antiradary však často obsahují GPS modul, bohužel obvykle značně nepřesný. Druhou cenovou kategorii jsme stanovili v rozmezí od 10 000 po 30 000 korun. Zde už lze najít opravdu spolehlivé antiradary, které téměř vždy obsahují i GPS modul nepopiratelných kvalit. V nejdražší kategorii (od 30 000 korun výše) pak najdeme antiradary s opravdu vysokou přesností a také antilasery.

zpět do menu ↑

Test antiradarů do 10 000 korun

Výrobky v této kategorii bývají téměř vždy klasické pasivní antiradary, antilasery zde nejspíše nenajdete. Antiradary ovšem ani v této nejlevnější kategorii většinou nespoléhají výlučně na detekci radaru a obsahují často i GPS modul. Oproti dražším konkurentům však může být GPS modul výrazně nepřesnější a celkové zpracování výrobku působí často lacině. Úspěšnost detekce radaru navíc bývá mnohdy poměrně ošemetná. Dalším jejich rysem je, že jsou téměř bez výjimek přenosné.

PořadíNáhledNázevHodnoceníTypProvedeníCena
1 Whistler Pro-93GXi
Antiradar s GPS Přenosný Zjistit cenu

Naše recenze

2 Neoline X-COP 8700S
Antiradar s GPS Přenosný Zjistit cenu
3 EMS 20
Antiradar Přenosný Zjistit cenu
4 Escort X50i EURO
Antiradar s GPS Přenosný Zjistit cenu

zpět do menu ↑

Vítěz testu: Whistler Pro-93GXi

Pásma: X; KA; K | Způsob napájení: Bateriové, dobíjení nabíječkou | Laser: 800–1000 nm | Typ: Přenosný

Whistler Pro-93GXi

Výhody

Příznivá cena

Propracovaný systém detekce

GPS modul

Moderní design


Nevýhody

Horší dostupnost výrobku

Antiradar Whistler Pro-93GXi patří mezi to nejlepší, co může nejnižší cenová kategorie vůbec nabídnout. I přes svou nízkou cenu poměrně spolehlivě detekuje širokou paletu pásem a nechybí mu ani moderní technologie známé spíše od dražších konkurentů. Máme na mysli především TFSR a FDSR pro filtrování falešných poplachů. Významným aspektem je také samotná detekce radarů. S ní si můžete být jistí, že vás měření rychlostními radary vysílajícími signál s podporovanou frekvencí rozhodně nepřekvapí. Radary jsou detekovány zepředu, zezadu, a dokonce i po bocích. Díky použitému laseru je také úspěšnost detekce velmi vysoká. Podívejme se i na konstrukční stránku antiradaru. Ta není vůbec špatná. Po designové stránce se model opravdu povedl. Antiradar má moderní vzhled korunovaný kontrastním a velmi dobře čitelným displejem. Nechybí ani noční režim displeje. Nakonec nesmíme zapomenout zmínit perličku v podobě GPS modulu, a s ním související databází stacionárních radarů. Celkově se nám antiradar velmi zamlouvá, a myslíme si, že v dané kategorii jen stěží najde protivníka.

Zjistit cenu

Whistler logo

zpět do menu ↑

Test antiradarů od 10 000 do 30 000 korun

Tyto antiradary se z hlediska ceny i parametrů řadí k průměru. Jsou bez větších problémů dobře využitelné a kvalita zpracování u nich také bývá na výrazně vyšší úrovni. Mohou se pyšnit znatelně přesnějším GPS modulem, i úspěšnost detekce bývá vyšší. V této kategorii se již začínají objevovat i antilasery.

PořadíNáhledNázevHodnoceníTypProvedeníCena
1 Genevo MAX
Antiradar s GPS Přenosný Zjistit cenu

Naše recenze

2 Laser Interceptor Dual
Antilaser Pevný Zjistit cenu
3 Antilaser Al Priority Single
Antilaser Pevný Zjistit cenu
4 Genevo One S
Antiradar Přenosný Zjistit cenu

zpět do menu ↑

Vítěz testu: Genevo MAX

Pásma: X; K; KA | Způsob napájení: Přes zapojení do zapalovače v automobilu | Laser: 904 nm | Typ: Přenosný

Velký Genevo Max

Výhody

Detekce téměř všech radarů

GPS databáze

Design

Ovládání pohybem rukou


Nevýhody

Žádné

Na Genevo MAX není na první pohled poznat, že jde o poměrně mimořádný výrobek. Na rozdíl od běžných antiradarů však má schopnost detekovat téměř všechny běžně používané policejní radary. Jeho pozornosti dokonce neuniknou ani multiradary, s kterými mívá většina antiradarů, vlivem jejich minimálního vyzařování, velký problém. Díky laserovému zaměřovači je navíc schopen varovat i před laserovými měřícími pistolemi. Samozřejmostí výbavy výrobku je i přesná GPS databáze radarů po celé Evropě, kterou lze nadále aktualizovat. Nesmíme zapomínat ani na design modelu. Ten působí velmi moderně, až lehce futuristicky. Musíme zmínit i to, že se nešetřilo ani na zpracování, výrobek se může pyšnit solidní metalickou konstrukcí. Třešničku na dortu pak představuje možnost ovládat přístroj pohybem ruky. Jedním mávnutím tak můžete utišit upozornění a dále se věnovat jízdě. K tomuto modelu se hledají výtky jen opravdu těžko, a tak vám jej můžeme směle doporučit.

Zjistit cenu

Genevo logo

zpět do menu ↑

Test antiradarů od 30 000 korun

Nejvyšší kategorie antiradarů. Téměř bez výjimky zde najdete pouze antiradary a antilasery určené pro pevné zabudování. Pravděpodobnost nalezení takto ukrytých antiradarů při běžné policejní kontrole je pak velmi nízká. Vypínat antilaser před policejní hlídkou je ovšem stále na místě, zařízení je totiž díky vydávajícímu rušícímu záření velmi nápadné. V této kategorii kromě antiradarů či antilaserů nalezneme i jakési hybridy, které mají vlastnosti obou zmíněných. Od 30 000 korun se může cena výrobků v této kategorii šplhat i ke 100 000 korun.

PořadíNáhledNázevHodnoceníTypProvedeníCena
1 Protector 960M AL4
Antiradar/Antilaser Pevný Zjistit cenu

Naše recenze

2 Stinger VIP
Antiradar Pevný Zjistit cenu
3 Genevo PRO M
Antiradar Pevný Zjistit cenu
4 Protector 960
Antiradar Pevný Zjistit cenu

zpět do menu ↑

Vítěz testu: Protector 960M AL4

Pásma: K; KA | Způsob napájení: Přes zapojení do zapalovače v automobilu | Laser: – nm | Typ: Pevný

Velký Protector 960M AL4

Výhody

Diskrétnost

Komplexní systém

Spolehlivá detekce

Možnosti úpravy databáze


Nevýhody

Vysoká cena

Protector 960M AL4 je komplexní antiradar, s možností rušení signálu měřících přístrojů za pomocí antilaseru. Zabudovává se do automobilu napevno, a je tak velmi diskrétní. Neupozorní na něj žádný displej či nepřehlédnutelná konstrukce. V interiéru je přítomné pouze jedno nenápadné ovládací tlačítko. V tomto výrobku se snoubí špičkové antiradarové technologie firmy Genevo a rušící technologie ANTILASER. Tím pádem se o jeho kvalitu a spolehlivost detekce rozhodně bát nemusíte. Navíc je zde samozřejmě i výborný a přesný GPS modul s průběžně aktualizovanou databází radarů po celé české republice. Můžete si také nastavit vlastní místo či si přímo naimportovat vlastní databázi. Spolu s radary jsou navíc v databázi i místa, kde je prováděna automatická kontrola projetí na červenou. Potěší také česká lokalizace či možnost nastavit si minimální rychlost při které budete upozorněni na měření. Tomuto komplexnímu antiradaru nelze snad nic vytknout. Musíme ovšem připomenout, že používání antilaseru u nás je trestné a zákonem postihnutelné.

Zjistit cenu

Protector logo

zpět do menu ↑

Největší výrobci antiradarů

Zdůrazňujeme to u většiny našich testů a ani antiradary nebudou z tohoto pohledu výjimkou. Značka je u elektroniky důležitá, protože vám může mnohé napovědět o výsledné kvalitě výrobků. Vždy se snažte vybírat značky, které jsou tradiční, prověřené a mají na trhu dobrou pověst. Obvykle tak získáte lepší provedení, větší životnost, lepší funkční a technologickou výbavu a v případě antiradarů i o něco větší spolehlivost a přesnost. Jelikož nejde o tak rozšířený sortiment, nebudeme tentokrát uvádět větší charakteristiku výrobců, na jakou jste z našich článků zvyklí, ale zmíníme alespoň některé značky. Konkrétně jde o antiradary Genevo, Protector a Neoline.

zpět do menu ↑

Jak vybrat antiradar?

V této sekci se budeme podrobně věnovat výběru antiradaru. Postupně si projdeme všechny potřebné parametry, aby byl pro vás výběr co možná nejjednodušší a abyste vybrali přesně podle svých potřeb. Těchto parametrů naštěstí není mnoho, nicméně pro správnou volbu antiradaru je klíčové je znát.

Typ – antiradar nebo antilaser?

Antiradary můžeme rozdělit do 2 kategorií, na pasivní antiradary a antilasery. Z antiradarů se ještě vyděluje podkategorie antiradary s GPS.

  • Antiradary – pasivní zařízení, jejichž úkolem je detekce přístrojů měřících rychlost. Funguje na principu přijímání signálu, který radary vysílají. Úspěšnost detekce u nich může být menší a do jisté míry nespolehlivá, navíc některé typy radarů signál téměř nevydávají, a jsou tak takřka nedetekovatelné.
  • Antiradary s GPS – klasické antiradary obohacené ještě o GPS modul. Díky němu disponují databází měřených úseků a nemusí se spoléhat pouze na detekci radaru. To se samozřejmě hodí zejména v případě radarů, jejichž detekce je velmi obtížná. Díky GPS modulu máte větší šanci.
  • Antilasery – bývají často ve spojení s parkovacími systémy. Na rozdíl od pasivního antiradaru je antilaser aktivní rušička. Přístroj vysílá signál, který se snaží zabránit změření rychlosti. Jejich používání v ČR je nezákonné, zakoupit je ale můžete.

Antiradar 2
Antiradar 1

Provedení

Z hlediska provedení rozlišujeme 2 základní druhy. Přenosné antiradary a antiradary určené pro pevné zabudování do vozu.

  • Přenosné – jde o zařízení, která se umístí do interiéru. Jejich hlavní slabinou je jeho indiskrétnost. Při policejní kontrole jsou tyto antiradary téměř nepřehlédnutelné. Před pořízením přenosného antiradaru se také ujistěte, že nemáte úpravu skla, která by zmenšovala možnost detekce.
  • Pevné – zabudovávají se do přední časti vozu. V interiéru je pouze ovládací jednotka, u některých modelů dokonce jen jedno tlačítko. Jsou velmi obtížně zjistitelné, pro antilaser to ovšem platí pouze ve vypnutém stavu. Bývají výrazně dražší a vyžadují odbornou montáž.

Pásma

Tento parametr označuje signály, které může antiradar zachytit. Pomineme-li dělení na úzká či superširoká, signály antiradarů se běžně vyskytují v 3 pásmechX, K, KA. Není třeba, aby je antiradar detekoval všechny, může to být naopak na škodu. Může tak docházet k častějším falešným poplachům. Například na pásmu X fungují běžné automatické dveře u supermarketů, přičemž radary v ČR fungují téměř výlučně na KA. Pokud budete tedy chtít antiradar používat v ČR, ujistěte se, že toto pásmo u výrobku nechybí.

zpět do menu ↑

Finální verdikt

Na závěr si zopakujeme všechny potřebné aspekty výběru zboží. Jako nejdůležitější klíčový parametr jsme vybrali bezpochyby typ antiradaru. Na výběr máte ze tří základních typů:

  • Antiradary – pasivní přístroje sloužící k detekci radaru.
  • Antiradary s GPS – antiradary s integrovaným GPS modulem, díky kterému mají k dispozici databázi měřených úseků v určité oblasti.
  • Antilasery – přístroje vysílající signál, kterým se snaží aktivně rušit či přímo znemožnit změření rychlosti.

Jako druhý, neméně důležitý prvek výběru jsme stanovili způsob provedení. Zde máte na výběr 2 varianty, přenosný antiradar a antiradar určený k pevnému zabudování. Přenosná varianta bývá výrazně levnější a nevyžaduje ani odbornou montáž. Před jejím pořízením si ale musíte zjistit, zda nemáte nevhodnou úpravu skla, která by ztěžovala detekci radarů. Antiradar zabudovaný napevno je naproti tomu výrazně diskrétnější než přenosné verze. Jako další je třeba se zaměřit na podporovaná pásma antiradaru. U nich není důležité, kolik jich je, ale aby výrobek dokázal detekovat, co možná nejvíce radarů ve státu, kde ho hodláte používat. U nás jde o pásmo KA. Nakonec se ujistěte, že výrobek není příliš předražený, a máte vybráno.

zpět do menu ↑

Legislativa antiradarů

Zodpovědět otázku legálnosti antiradarů je poměrně složité. Každá země může mít zákon, který se k ní staví různým způsobem. Například v ČR jsou pasivní antiradary povolené, ale aktivní přístroje rušící měření rychlosti, tedy antilasery, zakázané. Obojí si můžete koupit, ale zatímco antiradar můžete bez větších starostí používat, antilaser používáte na vlastní zodpovědnost a v případě odhalení ponesete následky. Co se týče pohybu v zahraničí, je to různé. Například v sousedním Slovensku jsou zakázány antiradary i antilasery. Před cestami do zahraničí je tedy dobré si zjistit, jak to v dané zemi je. V opačném případě totiž riskujete, že se vám dovolená výrazně prodraží.

V závěru článku bychom vám rádi popřáli správnou volbu antiradaru. Věříme, že vám náš článek pomohl a již se nenecháte měřením rychlosti na svých cestách zaskočit. Zároveň vás ovšem musíme upozornit, že bezohlednou jízdou ohrožujete ostatní účastníky i sebe. Proto dbejte na to, abyste uzdu svého sportovního ducha popustili jen v případě, že jsou k tomu podmínky opravdu vhodné. 🚓🚗